Logo ile

Sektörel Haberler,Tavsiye ve Tedavi Yöntemleri

PRP ile Yağ Dokudan Kök Hücre Tedavisi Farkları

KİREÇLENME, MENİSKÜS, SPORCU YARALANMALARI VE OMUZ KAS PROBLEMLERİNDE TEK SEANSLIK HIZLI ÇÖZÜM; YAĞ DOKUDAN KÖK HÜCRE TEDAVİSİ Yapılan çalışmalar yağ dokusunun erişkin tip kök hücreler açısından vücuttaki en zengin kaynak olduğunu ortaya çıkarıldı. Bu sayede bir zamanlar hastaların kurtulmak istedikleri yağlar artık içindeki hücreler sayesinde şifa kaynağı oldu. Yağdan elde edilen kök hücreler verildikleri yerde eksik olan hücre tipine dönüşüp onarım faaliyetlerinde bulunmaktadırlar.Yenileyici hücrelerle sıfır kıkırdağa sahip bölgelerde bile kıkırdak oluşumu gözleniyor.

Ozon tedavisini Yan Etkileri

manuel terapi 1
Ozon doğada bulunan 3 oksijen atomundan oluşan renksiz, keskin kokulu, kararsız bir moleküldür. Saf halde toksik etkilidir. Bundan dolayı medikal ozon denildiğinde %95 O2, %5 ozon kastedilmektedir. Vücutta çok çeşitli etkileri olmakla beraber en önemli etkisi kanın oksijen taşıma kapasitesini arttırır ve dokularda oksijenin salınımını arttırır. Bunun sonucunda hücreler beslenir ve toksinlerin atılımı kolaylaşır. Anti-oksidan sistemi aktive eder. İmmün sistemi düşük dozlarda aktive eder yüksek dozlarda ise baskılar. Ağrı kesici, antiinflamatuar etkiye sahiptir. Detoksifikasyonu karaciğer filtrasyonunu arttırarak aktifleştirir. Tüm bu

Manuel Terapi Nedir